Onsdag

publicerat i Allmänt;
Oj vilken helg det blev! 
Både matmässigt och nöjesmässigt.
Eller ja jo, hetsåt ju inte men känner mig fruktansvärt fet! Eller jag HAR ju blivit det. Fast finns ju de som är större.
Men när jag tex går på stan så blir jag så avundsjuk på alla som är smala. 
Det är som man tror se har helt perfekta liv bara för att de är smala, varför tror man det? 
Vi va inne på Göteborgsvarvet hela helgen, i lördags så bodde vi kvar på hotell och i söndags så sprang vår yngsta dotter Lilla varvet



Efter lilla varvet åkte jag och lilla löperskan till Liseberg.
Inte alla mycket folk! 
Vi va där tills de stängde kl 20.

Igår va jag hos läkare och psykologen. 
Känns så bra att ha dem vid min sida!

Måste skjussa tjejerna till skolan nu

Trevlig onsdag! 

Kommentera inlägget här :