Jaha

publicerat i Allmänt;
Förlåt!! Jag vet! Jag är sämst på att skriva! Vill såå gärna men vet inte vad jag ska skriva.. Så roligt lov har jag inte, även om jag och min man haft det så roligt i helgen! :) varit inne i Gbg hela helgen och bara lufsat runt och haft det gött. Tjejerna har varit hos mina föräldrar i deras husvagn
Och det har haft det minst lika bra som osss om inte mer :) 
Har börjar jobba lite smått och det har väl varit både bra och dåligt :( men hoppas hoppas jag ska få in en rutin och klara det galant!
Är ju fortfarande tjockast och hatar min kropp! 5kg mindre hade varit bättre..
Varför säger man alltid att 5kg gör det bättre?? 5kg verkar va magisk :) 
Jag kommer ju inte alls bli nöjd med 5 kg få jag vet att man kan gå ner mer! 
Sååå sjukt, man blir aldrig nöjd! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Hejsan, hittade just din blog. Idag fick jag min sjukdom bekräftad och jag är satt på behandling. Jag är 36 år och har haft ätstörningar sen jag var 17 år.

2:a kommentar, skriven , av Jennifer Torstensson:

Hej. mitt namn är Jennifer och jag läser till behandlningspedagog i Vimmerby. Jag ska nu till våren ha ett examens arbete och ska skriva om bulimi. Jag undrar om du kan tänka dej att ställa upp på en intervju?
Om detta är något du vill ställa upp på mejla mig på: [email protected]

MVH Jennifer

3:e kommentar, skriven , av Emma:

Hej!
Jag går på gymnasiet och ska hålla en redovisning om bulimi.
Jag söker fakta om fördomar kring just bulimi och hur människor omkring tycker samt tänker kring just bulimi men jag finner inte mycket till svar. Därför undrar jag, om du hinner svara, vad du fått höra för fördomar och vad dina nära och kära tyckt om din ätstörning? Jag är tacksam för svar och jag hoppas att du mår mycket bättre nu för du är fin och bra precis som du är!

Kommentera inlägget här :